Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 311 gości oraz 0 użytkowników.

[Misc] zużycie pamięci systemowej

[Misc] ;Opcje zmniejszające zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów:

;Ilość postaci trzymanych dodatkowo w pamięci casche.
PlayerCache = 0

; 1 - zezwala na precaching, zmniejszający loadingi pomiędzy walkami. 
;Optymalna wartość PlayerCache = 4 gdy Precache = 1.
Precache = 0

; 1 - zwiększone buforowanie spritów i dźwięków.
; 0 - wyłączenie opcji zmniejsza zużycie pamięci systemowej.
BufferedRead = 0

; 1 - Uwalnia plik system.def z pamięci zawsze, gdy jest to możliwe,
;zmniejszając zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów.
UnloadSystem = 0

; 1 - włącza pauzę, gdy minimalizujemy mugena.
; 0 - pozwala działać mugenowi w tle.
PauseOnDefocus = 1

Napisz komentarz w tym Artykule