Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 368 gości oraz 0 użytkowników.

Dummy - obiekt bez grafiki

Obiekt Dummy nie posiada żadnej grafiki i został stworzony dla aren. Obecnie służy tylko do zmiany położenia i kontroli parametru zOffset, który wyznacza wysokość podłoża na arenie. Co za tym idzie w obiekcie tym, tylko zmiana na osi Y będzie zauważalna.

[<definicja> <nazwa>]

type = dummy : (x)(tekst) Typ obiektu, dummy.

ID = numer : (liczba_c) Numer ID obiektu musi zgadzać się z numerem zOffsetLink podanym w grupie [StageInfo].

start = 0, 0

positionlink = 0

delta = 0, 0

velocity = 0, 0

sin.y = 0, 0, 0

 

Przykład z areny "In Buu Stomach"

[StageInfo]
zoffset = 225
zoffsetlink = 1 ; ten sam numer co ID obiektu Dummy
...
[BGdef] spr = stages/in_buu.sff debugbg = 0 ... [BG ruch] type = dummy ID = 1 ; ten sam numer co zoffsetlink start = 0, 0 sin.y = 1, 100, 0

Napisz komentarz w tym Artykule