Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a

  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2015/12/17 22:59 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #145
Witam
chciałbym prosić o pomoc
problem jest taki jak wiadomo zawodnicy z Mortal Kombat Mugen Project nie są kompatybilni ze zwykłym mugenem, postacie są za duże i się często bugują ale w internecie i znalazłem jedną postać która jest skonwertowana do M.U.G.E.N, wymiary pasują i w folderze tej postaci pisało po angielsku instrukcja jak konwertować inne postacie z MKP (oto link do postaci www.mediafire.com/download/jxv0txj4o49vila/kabal.rar )
pisało tam że trzeba tylko podmienić (skopiować pliki z jego postaci) pliki Bmoves.st , 1.cns oraz COMMON1.cns . Podmieniłem i postacie się poruszały i rozmiar był odpowiedni, super ciosy oraz super ruchy działały tylko jest jeden problem jak te postacie np. reptile wchodzą w wykonywanie kombo to się zawieszają nie wiem co mam zrobić by się nie bugowały
Czy mógłby mi ktoś pomóc
Bardzo proszę o pomoc
z góry dziękuje
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2015/12/20 20:06 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #146
Cóż, ciężko powiedzieć. Musiałbyś podrzucić daną postać no i jak dodałeś tą postać co niby jest do konwertowania.
Ogólnie jeżeli są problemy to Mugen powinien ci błąd wyświetlić. Ciężko pomóc zdalnie bo każda postać jest trochę inna robiona przez innych autorów.
Są też na forum ludzie bawiący się typowo postaciami MK, ale że aktywność na forum w Polsce jest skromna, to ciężko ich złapać.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2015/12/24 23:08 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #147
Tutaj jest link do postaci
www.megawrzuta.pl/filesgroup/2989433ebcd0fcc30ca986db5f4d5320.html
Te postacie się po prostu zawieszają podczas wykonywania kombo tak to normalnie chodzą i można nimi grać ale jak wchodzą w kombo to już kicha.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2015/12/26 11:51 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #148
Jak będę miał chwilę to zerknę, a jakie to kombo jak się wykonuje itd ? Musiałbyś mi opisać co i jak bo nie gram na co dzień postaciami takimi jak ty i nie mam twojego mugena na dysku, czy jakaś konkretna sekwencja jest która wywołuje te kombo itd.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2015/12/29 17:08 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #149
Postać jest z MKP 4.1 i Po prostu wciskasz HP High Punch to jak jest twój zawodnik przy przeciwniku to wchodzi w kombo i właśnie się tutaj zawiesza
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2016/01/02 21:14 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #150
Zerknę jak tylko znajdę chwilkę ;) na razie to święta nowy rok jeszcze świętuje ;)
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2016/01/12 22:23 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #151
Ok zobaczyłem sobie to i owo.
Ogólnie jak mniemam podmieniałeś pliki postaci takich jak Reptile plikami z Kabala ?
Oryginalnie postacie powinny mieć stan 209, którego brak, dla tego kombo się zawiesza, bo postać przeskakuje do stanu którego nie ma.

W wypadku moich testów na szybko to:
1. Wejdź do pliku 1.CMD, po przez edytowanie go lub przez program taki jak :download: Fighter Factory
Wyszukaj sobie:
[State -1, 434]
type = ChangeState
value = 209
triggerall = p2bodydist X <= 3
zamień na
[State -1, 434]
type = NULL ;ChangeState
value = 209
triggerall = p2bodydist X <= 3
To wykasuje stan 209.
przyklad1.jpg



2. Wejdź do pliku Scorpion.air i reptile.air i wyszukaj tam animację 1055 i czas ostatniej klatki zmień z -1 na np. 3
Przykładowo:
[Begin Action 1055]
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -17,-115, 31,-55
42, 1, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -17,-115, 31,-55
42, 4, 4, -189, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -17,-115, 31,-55
42, 3, 2, -196, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -24,-131, 24,-71
42, 2, 4, -194, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -24,-131, 24,-71
42, 1, 4, -193, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -24,-131, 24,-71
42, 4, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -18,-110, 26,-64
42, 3, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -18,-110, 26,-64
42, 2, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -18,-110, 26,-64
42, 1, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -27,-126, 16,-63
41, 1, 0, 0, 5
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -22,-128, 21,-11
41, 0, 0, 0, -1
Zamień na:
[Begin Action 1055]
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -17,-115, 31,-55
42, 1, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -17,-115, 31,-55
42, 4, 4, -189, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -17,-115, 31,-55
42, 3, 2, -196, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -24,-131, 24,-71
42, 2, 4, -194, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -24,-131, 24,-71
42, 1, 4, -193, 3, HV
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -24,-131, 24,-71
42, 4, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -18,-110, 26,-64
42, 3, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -18,-110, 26,-64
42, 2, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -18,-110, 26,-64
42, 1, 0, 0, 3
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -27,-126, 16,-63
41, 1, 0, 0, 5
Clsn2: 1
 Clsn2[0] = -22,-128, 21,-11
41, 0, 0, 0, 3
Na samym dole -1 zmieniłem na 3
przyklad2.jpg


To powinno pomóc przy kombo, gdyby coś było nie tak pisz ale najlepiej sprawdzaj wszystko w trybie Debug.
Rozumiem że nie jesteś wprawiony w Mugenie dla tego sam sobie tego nie mogłeś poprawić ale na przyszłość zawsze pamiętaj o trybie Debug

debug 001

W tym artykule dowiesz się co to jest trybu Debug, jak go uruchomić, do czego służy i jak się nim posługiwać.

Spis treści:

Ostatnio zmieniany: 2016/01/12 23:28 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2016/01/14 08:53 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #152
Dzięki wielkie za zajęcie się tą postacią
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2016/01/14 18:58 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #153
Proszę bardzo, sorki że to trochę trwało ale po prostu dziś już jak widać w Polsce mało kogo Mugen interesuje pod względem robienia czegoś samodzielnie, wielu ludzi jest już nieaktywnych, po prostu zmiana pokolenia i była ekipa teraz żyje innymi sprawami, ja podobnie, dla tego napisałem dopiero jak znalazłem chwilę i trochę motywacji żeby przejrzeć postacie.
Jeżeli działa to odpisz, jak jest OK to można podziękować lub dać +
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a 

2016/01/14 22:34 Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a #155
Sprawdziłem
Scorpion działa tylko w State no 206 Action ID 222 jest taki cios (low kick z bliska) i animacje ciosu (hak) pokazuje ale ciosu nie ma
Natomiast u reptila Wszystko wporzo
Jest jeszcze jedna wada/bug Jak się wykona low kicka tym reptilem lub skorpionem przeciwnik zmienia barwę na jasną jak w załączniku
To jest w State no 225 i w Action ID 225 co mam na to poradzić.
I jeszcze jedno pytanko, czy to samo mam zrobić w przypadku sub zero?
Dziękuje za pomoc
P.S. jestem średniej klasy web masterem więc notatnik to dla mnie naturalny sposób zmieniania kodu :DD
Załączniki:
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: Konwersja postaci z MKP do zwykłego MUGEN-a

  • Strona:
  • 1
  • 2